• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
10

بازدید سردار مجیدی از غرفه‌های نمایشگاه فصل شیدایی

  • کد خبر : 9135
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۱
دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان بار دیگر از غرفه‌های نمایشگاه فصل شیدایی که همزمان با اجرای این نمایش ایجاد شده‌اند، بازدید کرد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار “مظاهر مجیدی” فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عصر روز گذشته و قبل از دومین شب از اجرای نمایش فصل شیدایی، با حضور دوباره در غرفه‌های ایجاد شده در حاشیه این نمایش، در جریان اقدامات فرهنگی و هنری این غرفه‌ها قرار گرفت.

دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با حضور در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با “معصومه ابراهیمی” مدیرکل این کانون گفت‌وگو و در جریان اقدامات این نهاد در راستای دومین کنگره ملی شهدا قرار گرفت.

همچنین سردار مجیدی در غرفه مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور حاضر و با “حسن افشار” نماینده این نهاد دقایقی گفت‌وگو کرد. فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین ضمن بازدید از غرفه‌های عفاف و ججاب، نیروی انتظامی، شهرداری، بنیاد حفظ آثار و …، اظهار کرد: ستاد اجرایی دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان متشکل از ۲۳ کمیته حدود ۲۰۰ عنوان برنامه را برای برگزاری این رویداد ملی برنامه‌ریزی کرده که تعدادی از این برنامه‌ها اجرایی شده و برخی در دست اجرا‌ست.

وی تصریح کرد: نمایش فصل شیدایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان به شمار می‌رود که گذری بر تاریخ اسلام است و قله‌های اصلی تاریخ اسلام، دوران انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و زمان حال که آمادگی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی است را به نمایش می‌گذارد.

دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در اواسط هفته جاری همزمان با نمایش فصل شیدایی در نمایشگاه بین‌المللی خبر داد و گفت: خوشحالیم که مردم استقبال بالایی از این نمایش به عمل آورده‌اند.

 

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=9135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.