• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
11
استاندار همدان:

یادواره‌های شهدا با انسجام و به بهترین شکل برگزار شود

  • کد خبر : 5808
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
یادواره‌های شهدا با انسجام و به بهترین شکل برگزار شود
استاندار همدان از دستگاه‌‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها خواست ظرف چند ماه آینده یادواره‌های شهدا را با انسجام و به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد اجرایی کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی‌ کمیته‌‌ها باید با سرعت و دقت بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: تمامی اقدامات کنگره شهدا از جمله سرکشی و تجلیل از خانواده معظم شهیدان در راستای قیام و مکتب عاشوراست.

وی با بیان اینکه در حوزه یادمان و المان‌ شهیدان در ادارات، دستگاه‌ها خود متولی کار هستند و باید پیگیری لازم را انجام دهند، افزود: المان استادیوم شهدای قدس همدان روز پنج‌شنبه تعیین تکلیف خواهد شد و باید با سرعت مراحل آن در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها کارهای کنگره باید با جدیت پیگیری شود، اضافه کرد: اگر قرار است یادواره شهدا برگزار شود، باید دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در راستای انسجام این یادواره‌ها تلاش کنند.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر سرکشی از خانواده معظم شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: از هر اقدام و عملی که به کیفیت برنامه‌های شهرستانی و استانی دومین کنگره شهدا منجر شود، استقبال می‌کنیم.

وی به کاشت نهال به یاد شهدای گرانقدر در شهرستان‌ها متناسب با اقلیم و محیط اشاره کرد و گفت: در حوزه تالیف کتاب هم اقدامات با سرعت پیگیری شود.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=5808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.