• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
7
استاندار همدان مطرح کرد:

لزوم فضاسازی و تبلیغات گسترده در راستای اجلاسیه کنگره شهدا

  • کد خبر : 16984
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۳
لزوم فضاسازی و تبلیغات گسترده در راستای اجلاسیه کنگره شهدا
استاندار همدان خواستار اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی در راستای فضاسازی و تبلیغات گسترده برای برگزاری باشکوه اجلاسیه کنگره هشت هزار شهید شد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدا با تقدیر از اقدامات کمیته‌های ۲۳ گانه ستاد اجرایی اظهار کرد: سه هزار رزمنده و پیشکسوت حوزه ایثار و شهادت استان همزمان با هفته دفاع مقدس از طریق وبینار با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی باشکوه در سطح استان تدارک دیده شده، افزود: حضور پرتوان نیروهای مسلح در رژه هفته دفاع مقدس، توان رزمی فرزندان دلیر ایران اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

استاندار همدان به برگزاری اجلاسیه کنگره از شانزدهم مهرماه به مدت چهار شب و برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از پانزدهم تا بیست‌ویکم مهرماه اشاره کرد و افزود: تبیلغات و فضاسازی شهری و اطلاع‌رسانی در حوزه نمایشگاه ضروری است و فرمانداران سراسر استان باید از تمام ظرفیت بهره و نهایت همکاری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در هر دو محیط برگزاری اجلاسیه و نمایشگاه کتاب در ورزشگاه شهید سلیمانی و نمایشگاه بین‌المللی همدان باید تدابیر امنیتی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: از فرمانداران می‌خواهم در سال تحصیلی جدید با کمک آموزش و پرورش شهرستان برای عزیمت دانش آموزان به منظور بازدید از باغ مور دفاع مقدس برنامه‌ریزی کنند.

قاسمی‌فرزاد با قدردانی از شهرداری‌ در فضاسازی محیط شهری برای ایام اربعین حسینی و نمایش فصل شیدایی، خواستار تداوم این رویه برای اجلاسیه کنگره شهدا و نمایشگاه کتاب دفاع مقدس شد و ادامه داد: هنوز حضور رئیس جمهور در اجلاسیه قطعی نشده اما مکاتبات لازم صورت گرفته است.

استاندار به رژه خودرویی نیروهای مسلح در سطح استان و ضرورت در نظر گرفتن تدابیر لازم برای برگزاری باشکو این برنامه اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های استان برای برگزاری ایده‌آل اجلاسیه کنگره به کار گرفته شود.

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=16984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.