• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
7
دبیر اجرایی کنگره شهدا بعد از اتمام نمایش فصل شیدایی:

استقبال مردم باشکوه و بی‌نظیر بود

  • کد خبر : 10461
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۰۹
استقبال مردم باشکوه و بی‌نظیر بود
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان بعد از اتمام نمایش میدانی فصل شیدایی گفت: استقبال مردم شریف همدان از این نمایش جذاب، باشکوه و بی‌نظیر بود.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار “مهدی فرجی” اظهار کرد: ابتدا باید از تک تک عوامل اجرایی این پروژه بزرگ هنری که بیش از دو ماه خالصانه و جهادی پای کار بودند، نهایت قدردانی را داشته باشم.

وی تصریح کرد: خروجی بیش از دو ماه تلاش و زحمت برای فصل شیدایی، اجرای بی‌نقص و باشکوه ظرف ۱۵ شب خاطره‌انگیز بود که امیدوارم مردم همدان از این شب‌ها و این نمایش جذاب راضی بوده باشند.

سردار فرجی ادامه داد: شب اول پیش‌بینی ما حضور ۵ تا ۶ هزار نفری مردم بود. ظرفیتی هم که تعریف کردیم حدود هفت هزار نفر بود، اما استقبال از این نمایش به ۱۱ تا ۱۲ هزار نفر در هر شب هم رسید که این در نوع خود برای ما جالب توجه بود.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی، عوامل هنری و اجرا، استانداری، تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع)، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، شهرداری، رسانه‌ها، اقشار مختلف و… برای اجرای خوب این نمایش عنوان کرد: مردم استقبال بی‌نظیر و باشکوهی از این اثر ماندگار داشتند. تلاش زیادی شد تا برنامه با دقت و ظرافت خاصی به اجرا درآید و خوشحالیم که چند شب خاطره‌انگیز به واسطه یک کار فرهنگی برای مردم رقم خورد.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه ترویج دهیم، یادآور شد: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جان‌فشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین‌شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و به اسلام تقدیم کردند. امروز ما وظیفه داریم که به هر شکلی نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=10461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.