• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
10
شهردار همدان:

اثرگذاری نمایش فصل شیدایی، وصف‌ناپذیر است / نصب عکس شهدای شهر همدان در مسیرهای زائرین اربعین

  • کد خبر : 10420
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۰۶
اثرگذاری نمایش فصل شیدایی، وصف‌ناپذیر است / نصب عکس شهدای شهر همدان در مسیرهای زائرین اربعین
شهردار همدان گفت: اثرگذاری عمیق نمایش میدانی فصل شیدایی روی مخاطبین با سلایق مختلف وصف‌ناپذیر است.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سیدمسعود حسینی اظهار کرد: فصل شیدایی یک اثر فاخر، ماندگار و هنرمندانه است که عوامل آن به بهترین شکل ممکن این اثر جذاب را به منصه ظهور گذاشتند.

رئیس کمیته تبلیغات و فضاسازی دومین کنگره ملی شهدای استان همدان با بیان اینکه امروز شاهد یک رویداد موفق هستیم و بهترین فضاها را برای برگزاری مراسمات داریم، ادامه داد: تلاش مدیریت شهری بر این بوده که در بحث فضاسازی برنامه فصل شیدایی و دیگر برنامه‌های کنگره، بهترین عملکرد را داشته باشد.

حسینی با اشاره به اقدامات شهرداری در پروژه فصل شیدایی افزود: فضاسازی، خدمات‌رسانی اتوبوسرانی با ۲۰ دستگاه اتوبوس، آسفالت‌ریزی که کاری ماندگار شد، گل‌کاری، غرفه‌های داخل نمایشگاه، پاکبان‌ها، نظافت محل، چینش صندلی‌ها و برپایی میزخدمت در محل نمایشگاه از جمله اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

شهردار همدان با اشاره به پشتیبانی شهرداری از یادواره‌های شهدا عنوان کرد: ۲۰ یادواره برگزار شده و شهرداری بودجه خوبی را در این زمینه هزینه کرده است. برای دیواره‌نگاری نیز هشت مکان در نظر داریم که چهار مورد آن در کنگره رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه چند المان فاخر در دستور کار داریم، تصریح کرد: دو المان برای شهید همدانی که ماکت آن در دست تهیه است، المان کتاب‌های سردار حسام، یادمان شهید گمنام خضر و نقاشی دیواره‌ها که دو مورد انجام شده، از جمله برنامه‌های شهرداری است.

حسینی گفت: با توجه به همزمانی اربعین حسینی با کنگره شهدا، در بلوار شهید همدانی، آیت‌الله نجفی و ارتش عکس تمام شهدای شهرستان همدان به صورت ریسه نصب شده است.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=10420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.