• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
6
دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید:

یادمان شهدای انبارنفت به بهترین شکل ممکن احداث شد 

  • کد خبر : 29316
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
یادمان شهدای انبارنفت به بهترین شکل ممکن احداث شد 
دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با اشاره به ساخت یادمان شهدای انبارنفت گفت: احداث یادمان شهدا به نسل امروزی یادآوری می‌کند که مناطق مختلف شهر و محله‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم، قدمگاه شهدا بوده است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار مهدی فرجی در آئین افتتاح یادمان شهدای بمباران انبارنفت اظهار کرد: این یادمان در کوتاه‌ترین زمان اما به بهترین شکل احداث شد. شاید همشهریان هم فراموش کرده بودند که این مکان قدمگاه شهداست، اما حالا با این یادمان به مردم یادآوری می‌شود که انقلاب چه مشکلات و سختی‌هایی را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته که کارهای کنگره پیگیری شده استانداری، شهرداری و شورای شهر برای هرچه بهتر برپایی این رویداد ملی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سنگ تمام گذاشتند، افزود: اجلاسیه همدان متفاوت با اجلاسیه‌های کشور است و هر شب چند هزار نفر از آن استقبال می‌کنند که اتفاق خوبی است.

سردار فرجی با بیان اینکه امروز در منطقه خضر هم یکی از بهترین المان‌ها طراحی و نصب شد، تصریح کرد: باید از مدیریت فرآورد‌های نفتی منطقه همدان برای احداث یادمان شهدای انبارنفت نهایت قدردانی را داشته باشیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین اذعان کرد: مردم مظلوم غزه در سخت ترین شرایط هستند و محاصره این منطقه، دل هر انسانی را به درد می‌آورد. هرچند جبهه مقاومت کاری که انجام داد یک عملیات پیچیده بود و در نوع خود بی‌نظیر.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=29316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.