• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
11
نماینده ولی فقیه در استان همدان در بازدید از اجرای نمایش فصل شیدایی:

کنگره ملی شهدا، شرایط خوبی در استان ایجاد کرده است / شاهد اتفاقات مبارکی در استان در راستای کنگره هستیم

  • کد خبر : 9973
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۳۸
کنگره ملی شهدا، شرایط خوبی در استان ایجاد کرده است / شاهد اتفاقات مبارکی در استان در راستای کنگره هستیم
نماینده ولی فقیه در استان همدان در حاشیه بازدید از اجرای نمایش فصل شیدایی بیان کرد:کنگره ملی هشت هزار شهید استان امروز شرایط خوبی پیدا کرده و شاهد اتفاقات مبارکی در سطح استان هستیم و امید است این اقدامات مبارک ادامه داشته باشد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان، در حاشیه بازدید از اجرای نمایش فصل شیدایی ضمن بیان اینکه نمایش فصل شیدایی برنامه‌ای بسیار جذاب و به یاد ماندنی است و مناسب اقشار مختلف جامعه بوده، اظهار داشت: نمایش فصل شیدایی آنچه نیاز است تا جامعه و به‌خصوص نسل جوان از تاریخ و مقابله جریان حق با باطل بداند را با هنرنمایی هنرمندان به نمایش گذشته است، لذا اقدامات عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این نمایش و کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان قابل تقدیر است.

آیت الله شعیانی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم همدان از این برنامه می‌توان برای تمدید مدت زمان اجرای آن برنامه ریزی کرد.

وی خاطر نشان کرد: فصل شیدایی برای همه کسانی که شاید اطلاعات کمتری نسبت به مسائل تاریخی داشته باشند مناسب است و برگزاری چنین برنامه‌هایی دارای برکات فرهنگی و اجتماعی فراوانی برای استان است.

امام جمعه شهر همدان در پایان بیان کرد: کنگره ملی هشت هزار شهید استان امروز شرایط خوبی پیدا کرده و شاهد اتفاقات مبارکی در سطح استان هستیم و امید است این اقدامات مبارک ادامه داشته باشد.

 

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=9973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.