• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
23
دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان:

همدان ۱۴ شهید رسانه تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است

  • کد خبر : 15101
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
همدان ۱۴ شهید رسانه تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است
دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: همدان 14 شهید والامقام رسانه را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار مظاهر مجیدی در نخستین یادواره شهدای رسانه استان همدان با بیان اینکه باید فرهنگ جهاد و شهادت را هنرمندانه تبیین کرد، اظهار کرد: یادواره شهدای رسانه امروز در راستای دومین کنگره بزرگ هشت هزار شهید استان برگزار می‌شود. ما قدردان خانواده‌های معظم شهدا به‌خصوص شهدای رسانه هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه امروز سالگرد شهادت شهید حسن سرهادی یکی از شهدای رسانه استان است، عنوان کرد: برگزاری این یادواره در سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی را نیز به فال نیک می‌گیریم. شهیدی که بسیاری از شهدای سال‌های دفاع مقدس به ویژه سال‌های ۶۰ و ۶۱ از نفس قدسی ایشان تاثیر گرفتند.

وی با بیان اینکه در جریان اعزام تانک‌های رژیم شاه به تهران با هدف سرکوبی انقلابیون، مردم همدان با مدیریت شهید مدنی این توطئه را خنثی کردند، تاکید کرد: باید تمام وقایع جهاد و شهادت را با قلم‌فرسایی و هنرمندانه در قالب جهاد تبیین به نسل جوان منتقل کرد.

دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با اشاره به اینکه امروز سالگرد عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) در جزیره مجنون است، تصریح کرد: در این عملیات حاج‌محسن امیدی تا آخرین لحظه در دفاع از کشور استوار ماند و با بیان این جمله که “تکلیف من بر ماندن است” جنگید و شهید شد.

سردار مجیدی در پایان با تقدیر از اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار مربوط به کنگره هشت هزار شهید همدان خاطرنشان کرد: به یاری خداوند مهرماه اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدا در دارالمومنین همدان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این یادواره از خانواده‌های شهید محمدمهدی درخشان، شهید رضا سوری، شهید احسان‌الله تقی‌پور، شهید علی‌اصغر بهنامجو، شهید حسن سرهادی، شهید سعید دوروزی و شهید الله‌مراد نادری تقدیر شد‌.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=15101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.