• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
17
دبیر کمیته فضای مجازی دومین کنگره ملی شهدای استان همدان اعلام کرد :

#هشت_قله_افتخار استان همدان در دفاع از حریم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبیین می شود

  • کد خبر : 857
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
#هشت_قله_افتخار استان همدان در دفاع از حریم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبیین می شود
دبیر کمیته فضای مجازی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید گرانقدر استان همدان گفت:هشتگ #هشت_قله_افتخار استان همدان در دفاع از حریم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبیین می شود.

حسین ربیعی دبیر کمیته فضای مجازی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید گرانقدر استان همدان ، در جمع خبرنگاران موضوعات مدنظر برای تبیین تا زمان برگزاری اجلاسیه را اعلام کرد .
وی در این جلسه اعلام داشت با توجه به جنگ شناختی دشمن در بستر فضای مجازی ، امروز لازم است با تبیین افتخارات بی نظیر استان همدان در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی و معرفی آن به نسل های سوم، چهارم و پنجم انقلاب بخشی از دین خود را ادا نماییم .
مسیول فضای مجازی سپاه انصارالحسین علیه السلام ، با اعلام برگزاری جلسات متعدد هیئت اندیشه ورز با صاحب نظران و پیشکسوتان دفاع مقدس برای تعیین نقشه راه ، مهمترین موضوعات مدنظر را در قالب هشت قله افتخار استان همدان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شرح زیر اعلام کرد .
قله اول افتخار : #سد_دشمن : انسداد مسیر عبور ستونهای زرهی رژیم طاغوت ، رژیم بعث و گروهک منافقین در بزنگاههای حساس انقلاب اسلامی
بهمن ۵۷ و مسدود کردن مسیر ستون زرهی رژیم پهلوی از کرمانشاه به طرف تهران به رهبری شهید آیت الله مدنی ، مسدود کردن ستون زرهی رژیم بعث عراق در سرپل ذهاب و در همان ایام ابتدای شروع جنگ تحمیلی توسط رزمندگان همدانی و نهایتا مسدود کردن تنگه مرصاد در مرداد ۶۷ در مقابل گروهک منافقین توسط رزمندگان لشکر انصارالحسین علیه السلام
قله دوم افتخار : #حماسه_دفاع : حماسه آفرینی های مجاهدان استان همدان در عملیات‌های مختلف کمان ۹۹ ، شکستن حصر سنندج ، فتح المبین ، الی بیت المقدس ،کربلای ۴و۵ ، رمضان ، والفجر ۸ و مرصاد و…
قله سوم افتخار : #جنگ_شهرها : استقامت و پایداری در جنگ شهرها و بمباران های شهرهای مختلف استان همدان با محوریت جمعه خونین رمضان در سال ۶۴ و شهادت دهها نمازگزار روزه دار در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه استادیوم قدس همدان ، قریب ۱۰۹ بار شهرهای مختلف استان همدان مورد حمله هوایی و موشکی رژیم بعث عراق قرار گرفته است .
قله چهارم افتخار : #رزمایش_حضور: حضور پررنگ و بی نظیر رزمندگان استان همدان در رزمایش های حضور در قالب های لشگرهای مختلف که این ابتکار به الگو و طرح سراسری لبیک یا خمینی تبدیل شد . نقش پررنگ شهید صوفی در بخشی از این رزمایش ها و این طرح تبیین خواهد شد .
قله پنجم افتخار : #جنگ_اقتصادی : حمایت های مردم دارالمجاهدین استان همدان در پشتیبانی از جنگ و رزمندگان تحت عنوان جنگ اقتصادی با محوریت حضرت آیت الله موسوی همدانی
به دنبال اظهار ناتوانی دولت وقت در تامین هزینه های جنگ در اواخر سال ۶۴ ، مردم استان همدان در پشتیبانی و تامین هزینه های رزمندگان خود از سال ۶۵ پیش قدم شده و همین طرح الگوی ملی شده است .

قله ششم افتخار : #جهاد_تبیین : پیش قدم بودن در جهاد تبیین در قالب معرفی الگوها و فرماندهان برجسته با نگارش صدها جلد کتاب که بخش قابل توجهی با نظر خاص و تقریظ رهبر معظم انقلاب همراه بوده است .
همچنین پیش قدم بودن در برگزاری یادواره های شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی و جنگی که بعداً این بازدیدها به طرح سراسری اردوهای راهیان نور ختم گردید.
قله هفتم : #زنان_قهرمان : نقش برجسته زنان در صحنه های رزم و پشتیبانی از رزم با نگاه معرفی به چهره های شاخص استان همدان نظیر مرحوم سرکار خانم حدیدچی ( دباغ) نخستین فرمانده زن در سپاه یا شهیده منیره سیف به عنوان دختر جوان شهید ترور در نهاوند و…
همچنین جلوه های ویژه پشتیبانی از جنگ در شهرهای مختلف استان

و نهایتا قله هشتم: #شهدای_دارالجهاد : تمرکز بر معرفی شهدای دارای ویژگی های خاص و برجسته و کمتر معرفی شده در سطح استان با هدف الگوسازی برای نسل های جدید انقلاب نظیر شهدای گروه انقلابی ابوذر ، شهید طالبیان ، شهید احدی ، شهید رضایی ، شهید اروجعلی شکری ، شهدای مظلوم سوباشی ، شهید سید میلاد مصطفوی و…
این بخش با فضای تعاملی با کاربران فضای مجازی دنبال خواهد شد .

در پایان ،دبیر کمیته فضای مجازی کنگره شهدای استان همدان از همه بزرگواران و اصحاب رسانه های رسمی و کاربران و مدیران کانال ها و پیج های فعال در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی برای همراهی در این فضای خاص ایجاد شده برای معرفی شهدا و ادای دین نسبت به آنها ،دعوت به عمل آورد .

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.