• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
6
رونمایی از نشریه زنگ حماسه‌ همزمان با کنگره ملی شهدا

معاون وزیر آموزش و پرورش: دانش‌آموزان به راه شهدا علاقمند هستند

  • کد خبر : 28957
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۳
معاون وزیر آموزش و پرورش: دانش‌آموزان به راه شهدا علاقمند هستند
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان همواره به راه و مرام شهدا علاقمند بوده‌اند و با ایمان راسخ پیرو این عزیزان آسمانی خواهند بود.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اصغر باقرزاده صبح امروز در یادواره هزار و ۳۰۰ معلم و دانش‌آموز شهید آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: دانش‌آموزان به راه شهدا علاقمندان بوده و راه آنها را ادامه خواهند داد. امروز با اجرای برنامه‌های خوب در یادواره ۱۳۰۰ معلم و دانش‌آموز شهید استان همدان، توانمندی خود را نشان داده و با اجرای آنها ثابت کردند کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند و در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد ایمان، نشاط، امید، هویت و خردورزی پنج برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رشد دانش‌آموزان و رسیدن آنها به موفقیت‌های بزرگ است، افزود: دانش‌آموزان بسیار برای کشور باارزش و اهمیت هستند.

باقرزاده خطاب به چهار هزار دانش‌آموز دختر حاضر در سالن شهید سلیمانی عنوان کرد: دانش‌آموزان امروز در خط شهدا بوده و به همین علت مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرند، هدف آنها این است که دانش‌آموزان را نسبت به درس و پیشرفت کشور بی‌توجه کنند اما موفق نخواهند شد.

گفتنی است؛ در یادواره ۱۳۰۰ شهید معلم و دانش‌آموز آموزش و پرورش استان همدان از نشریه “زنگ حماسه” با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=28957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.