• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
10
استاندار همدان:

فصل شیدایی اثری فاخر و ماندگار است

  • کد خبر : 10393
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۴
فصل شیدایی اثری فاخر و ماندگار است
استاندار همدان در بازدید از نمایش میدانی فصل شیدایی، این اثر را فاخر و ماندگار دانست و از استقبال باشکوه و بیش از حد تصور مردم ولایت‌مدار همدان قدردانی کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دوازدهمین شب از اجرای نمایش میدانی فصل شیدایی، با حضور در نمایشگاه بین‌المللی همدان و قرائت فاتحه بر مزار شهید گمنام، این اثر جذاب را از نزدیک به تماشا نشست.

استاندار همدان در پایان بازدید خود از نمایش چندرسانه‌ای فصل شیدایی و نمایشگاه جانبی این برنامه گفت: استقبال مردم دارالمؤمنین همدان از این نمایش باشکوه، بیش از حد تصور بود.

وی با بیان اینکه هر شب فصل شیدایی تکرار می‌شود، اما مخاطبین آن تکرار نمی‌شود، اظهار کرد: این استقبال بی‌نظیر بیانگر تأثیر عمیق معنوی و فرهنگی این نمایش است و تا سال‌ها در اذهان باقی می‌ماند.

قاسمی‌فرزاد باتوجه به تعداد تماشاگران این نمایش یادآور شد: استقبال از این نمایش رفته رفته بیشتر شد به‌طوری که در شب اول اجرای این نمایش پنج هزار نفر از آن بازدید کردند اما اکنون این تعداد به ۱۲ هزار نفر رسیده و همچنان رو به افزایش است.

استاندار همدان با گریزی به جذابیت این نمایش از قسمت‌های مختلف افزود: هر قسمت از نمایش جذابیت‌های خاص خود را دارد. رویدادهای مختلف تاریخ اسلام در این نمایش به شکل جذابی به نمایش درآمده است.

استاندار همدان در پایان از سردار مظاهر مجیدی، سردار مهدی فرجی و تمامی عوامل اجرایی این نمایش زیبا تشکر و قددارنی کرد.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=10393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.