• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
3
دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان:

طراحی یادمان‌های جغرافیامحور، یکی از کارهای ماندگار کنگره دوم است

  • کد خبر : 29293
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
طراحی یادمان‌های جغرافیامحور، یکی از کارهای ماندگار کنگره دوم است
دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: طراحی المان و یادمان‌های جغرافیامحور یکی از اقدامات ماندگار در کنگره دوم شهدا به شمار می‌رود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار مظاهر مجیدی در آئین رونمایی پیکرواره شهید گمنام در امامزاده خضر همدان اظهار کرد: در نقاط مختلف استان به پاس احترام به شهدا المان‌هایی با تلاش اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طراحی شده که اقدامی تحسین‌برانگیز است.

وی تصریح کرد: نزدیک به دو سال است که در کنگره شهدای والامقام استان،برنامه‌ها در حال انجام است. امروز و در راستای اجلاسیه، خیلی از برنامه‌ها انجام شده که جای قدردانی دارد.س

ردار مجیدی ادامه داد: یکی از این کارهای ماندگار، طراحی و نصب یادمان‌های جغرافیامحور بوده که در سطح استان صورت گرفته است.

دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان خاطرنشان کرد: همدان در جنگ تحمیلی ۳۰۰ بار مورد بمباران و تهاجم دشمن قرار گرفت. این نقاط برای همه مهم است و برای اینکه یاد و نام شهدا برای نسل‌های آینده در ذهن بماند، نیاز است چنین اقداماتی انجام شود.

وی بیان کرد: به برکت خون شهدا و به عظمت این عزیزان، امروز بزرگ‌ترین ابرقدرت‌ها فکر تهاجم به نظام جمهوری اسلامی را هم به ذهن راه نمی‌دهند.

سردار مجیدی با بیان اینکه امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم، اضافه کرد: شهدا روزی که نیاز بود پای کار آمدند و جان خود را فدا کردند. بر ماست که بهترین جایگاه‌های شهر را برای شهدا ببینیم،چراکه بهترین امنیت را برای ما تامین کردند.

 

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=29293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.