• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
10
استاندار همدان:

شهید همدانی در بحران‌ها حضوری موثر داشت

  • کد خبر : 28901
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
شهید همدانی در بحران‌ها حضوری موثر داشت
استاندار همدان گفت: شهید حاج حسین همدانی در بحران‌های مختلف حضوری موثر داشت و در پیروزی جبهه مقاومت هم نقشی مهم را ایفا کرد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در مراسم هشتمین سالروز شهادت شهید حاج حسین همدانی، با تبریک پیروزی رزمندگان فلسطین و حق‌طلبان مقاومت در برابر رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل اظهار کرد: این اتفاقی که در دهه‌های گذشته بی‌نظیر بود را مرهون مجاهدت و ایثار بزرگ‌مردانی همچون شهیدان همدانی و سلیمانی هستیم.

وی با گرامیداشت سالگرد شهادت حاج حسین همدانی عنوان کرد: شهید همدانی در بحران‌ها نقشی اساسی داشت و به موقع ورود می‌کرد. از مبارزه با نظام ستم‌شاهی بگیرید تا حضور در جبهه مقاومت در کشورهای منطقه به‌خصوص سوریه. این شهید والامقام در هر نقطه‌ای که بحران بود، حضوری موثر و فعال داشت تا به بهبود اوضاع کمک کند.

استاندار همدان با بیان اینکه شهید همدانی ویژگی‌های شخصیتی زیاد و بارزی داشت، افزود: شهید همدانی از جنس نور بود و ایمان داریم که با وجود چنین شهدای گرانقدری مسیر را گم نخواهیم کرد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اولین روز از اجلاسیه کنگره دوم شهدا تصریح کرد: اولین شب از اجلاسیه دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان را امشب تجربه خواهیم کرد. جا دارد از زحمات افرادی که از سال گذشته تا به امروز پای کار آمدند تا این رویداد به بهترین نحو برگزار شود، نهایت قدردانی را داشته باشم.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=28901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.