• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
5
آیت‌الله شعبانی:

شهدا مقابل زیاده‌خواهی دشمن خبیث ایستادند / در کنگره دوم کارهای بزرگی صورت گرفت

  • کد خبر : 29443
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
شهدا مقابل زیاده‌خواهی دشمن خبیث ایستادند / در کنگره دوم کارهای بزرگی صورت گرفت
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه یک سال برای برگزاری مطلوب کنگره بزرگ شهدا کار انجام شده که قدردان زحمات تمام دست‌اندرکاران ،هستیم گفت: از مردم همدان، نیروهای سپاه، خانواده شهدا و ایثارگران، هنرمندان و مسئولان و عوامل اجرایی کنگره تشکر می‌کنم.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در آخرین شب اجلاسیه کنگره شهدا با اشاره به ورود خوب این کنگره در عرصه علمی پژوهشی، مسئولیت‌های اجتماعی، فعالیت‌های فرهنگی، خدمت‌رسانی به مردم، بر ضرورت بازخوانی آرمان‌های شهدا تاکید کرد و افزود: کنگره شهدا بازخوانی آرمان‌های هویت‌ساز است.

وی با بیان اینکه در این برنامه‌ها صحبت از انسان‌هایی است که در دوران تباهی دنبال خلق عزت و فضیلت و حقیقت بودند، تصریح کرد:‌ نسل امروز ما باید با نسل دیروز مبارز در کشور آشنا شوند، نسلی که برای اجرای احکام الهی از خود هزینه کردند تا اخلاق و عدالت را در جامعه محقق کنند.

شعبانی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌هایی مانند کنگره شهدا میدان محک است برای صدق ادعاهای ما در حوزه انقلابی بودن، عنوان کرد: انقلابی بودن به ادعا نیست به رفتارها و کردارهاست، به میزانی که به عدالت و اجرای احکام الهی و فسادستیزی توجه کنیم، انقلابی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه قرارگیری در جریان حق در حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم خود را نشان می‌دهد، گفت:‌ در جریان موضوع فلسطین، اسرائیل غاصب برای اینکه هزینه مقاومت را بالا ببرد دست به کشتار غیرنظامیان می‌زند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه انقلابی بودن به میزان مقاومت ما، حمایت از مظلوم و جریان حق و حقیقت بستگی دارد، خاطرنشان کرد: باید تفکرات دوران دفاع مقدس و شهدا را برای جوان امروز بازخوانی کرد که چگونه برای کشور عزت خلق کردند و در مقابل زیاده‌خواهی دشمن ایستادند.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=29443

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.