• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
19
دکتر فلاحی

شهدا سرمایه‌هایی هستند که باید به نسل معاصر معرفی شود

  • کد خبر : 2179
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۲
شهدا سرمایه‌هایی هستند که باید به نسل معاصر معرفی شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا سرمایه‌های ما هستند که در دنیا نظیر ندارند و در هیچ کجای دنیا برای جهان معاصرنمونه آنها پیدا نمی‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، حجت‌الاسلام احمدرضا فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در ساختمان کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان که کمیته‌های ۲۳ گانه در انجا مستقر هستند در گفتگ‌و‌گو اختصاصی با ستاد اطلاع رسانی اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های ما هستند که در دنیا نظیر ندارند و در هیچ کجای دنیا برای جهان معاصرنمونه آنها پیدا نمی‌شود.
وی با بیان اینکه آنها قهرمانانی هستند که برای حفظ این کشور تلاش کردند، ادامه داد: برخی از کشورها در ساخت قهرمانان خود تلاش می‌کنند تا به عنوان یک اسطوره به نسل‌های آینده معرفی کنند اما شهدا دارای خصوصیاتی غیر این شخصیت‌ها هستند لذا باید برای نسل معاصر چنین شخصیت‌های کم‌نظیری به خوبی معرفی شوند.
حجت‌الاسلام فلاحی گفت: نسل امروز باید بداند که ما در ۸ سال دفاع مقدس فرماندهان و رزمندگانی داشتیم که با وجود سن پایین دست به اقدامات بزرگ زدند که گاهای باور آن سخت است اما حقیقت دارد چراکه اینها ارتش کلاسیک صدام را زمین‌گیر کردند.
وی افزود: ایستادگی و مقاومت آنها باعث تعجب جهانیان شدند؛نسل جدید باید براساس این الگوها تربیت شوند به خصوص در شرایط امروز که الگوهای گمراه‌کننده فراوانی در فضای مجازی به نوجوانان ما ارائه دادند تا حاصل آن یک جامعه ناکارآمد باشد.
نماینده مردم همدان و فامنین خاطرنشان کرد: هر کدام از شهدای ما می‌توانستند یک مدیر موفق باشند و یک کشور اداه کنند که نباید به فراموشی سپرد لذا با برگزاری کنگره‌ای در سطح ملی می‌توان از فراموشی این ظرفیت با ارزش کشورمان حفظ و صیانت کرد.
وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی نهایت توجه به حوزه ایثار و شهادت را داشته‌اند و هرگونه کمکی که در توان نمایندگان باشد دریغ نخواهند کرد.
وی در پایان پیام کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان را اینگونه اعلام کرد: شهدا ذخایر با ارزش و قابل ارائه‌ای چون شهدا داریم که می‌توانند سعادت دنیا و آخرت نسل جوان را تأمین کنند.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=2179

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.