• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
12
دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان:

شهدا برای جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند

  • کد خبر : 22749
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
شهدا برای جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند
دبیرکل دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه شهدا برای جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند، گفت: امروز قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح به حدی رسیده که دشمنان جرات کوچکترین اقدامی علیه ایران ندارند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در این هفته باید تمرکز خود را بر بیان ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان ایران اسلامی بگذاریم تا گوشه‌ای از رشادت‌ها و شهامت‌های فرزندان وطن برای نسل امروز بیان شود.

وی با اشاره به تقابل همیشگی حق و باطل در طول تاریخ گفت: خوشا به حال آنان که در جانب حق ایستاده‌اند و با اهدای جان و مال ماندگاری را برای خود خریده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تقدیم ۸ هزار شهید در استان برای خط حق و حقیقت خبر داد و افزود: امروز مفتخریم دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید را در مهرماه برگزار کنیم.

سردار مجیدی شهدا را الگوهای بزرگ بشریت و افرادی که برای جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند خطاب کرد و گفت: شهدا برای اعتلای کلمه توحید تمام هستی خود را فدا کردند که هم باید راه آنها را ادامه دهیم.

وی با اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم بیان کرد: امروز اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به حدی رسیده که دشمنان جرات کوچکترین اقدامی علیه ایران ندارند.

دبیرکل دومین کنگره شهدا تصریح کرد: هرگاه بین نیروهای نظامی و دیپلماسی نزدیکی بیشتر ایجاد شود قدرت جمهوری اسلامی نیز بیشتر دیده می‌شود، اگر رئیس جمهور مقتدرانه حرف خود را در جهان می‌زند نتیجه این هم‌افزایی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش مهم رهبر معظم انقلاب در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گفت: ایشان در دیدار با مردم سیستان نکاتی را بیان فرمودند و نقشه دشمنان برای تشکیل گروه‌های بحران را افشا کردند.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=22749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.