• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
14
معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

دشمن شناسی شهدا نظیر نداشت / شهید دودانگه، قهرمان بزرگ وطن

  • کد خبر : 10233
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن‌شناسی شهدا نظیر نداشت، شهید دودانگه را قهرمان بزرگ وطن خواند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، امیر سرتیپ کیومرث شرفی ظهر امروز در نخستین یادواره ۱۳۰۹ شهید نیروی زمینی ارتش و سالگرد شهادت سرلشگر قهرمان دودانگه با بیان اینکه شهدا به ما آموختند در مقابل مستکبرین سر خم نکنیم، اظهار کرد: شهدا هرچه داشتند دادند تا نگذارند دشمنان به خاک ایران تجاوز کنند. دشمن‌شناسی شهدا نظیر نداشت، چراکه با تشخیص به موقع برای وطن و دین افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه شهدای همدان مایه افتخار وطن هستند، عنوان کرد: شهدا در راه آزادی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردانه ایستادند و در این مسیر جاودانه شدند. شهید دودانگه، قهرمان بزرگ وطن است که داوطلبانه در گردان ۲۲۵ به مصاف دشمن رفت، دشمنی که می‌خواست سرزمین ما را دچار چالش کند و استقلال ایران را نشانه گرفته بود.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه با بیان اینکه شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما، یادی هم از شهدای مدافع حرم کرد و افزود: ۱۴ ماه سنندج در دست ضد انقلاب بود و شهید صیاد شیرازی به همراه نیروهای تیپ زمینی ارتش نبرد ۲۲ روزه را علیه دشمن آغاز کردند و افتخار آفریدند.

شرفی با بیان اینکه فرهنگ شهادت از جنس مقاومت در مقابل دشمن است، اذعان کرد: هدف نهایی ما رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی است که باید در این راستا برنامه داشت و هیچ مانعی هم نباید ما را از تکامل و پیشروی باز دارد.

وی با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم یک کلام از فرمان مقام معظم رهبری بر زمین بماند، اضافه کرد: با وجود رهبری فرزانه، باید بصیرت داشت و دشمن‌شناس بود. امروز دشمن شیوه خود را تغییر داده و اندیشه‌ جوانان را نشانه رفته است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه شهدا به ما یاد دادند در مقابل مستکبرین و ظالمان عالم سر خم نکنیم، خاطرنشان کرد: امروز دشمن در مقابل ایران التماس می‌کند و قدرت‌های بزرگ نیز نمی‌توانند در مقابل کشور ما عرض اندام کنند که اینها به برکت شهداست.

شرفی با بیان اینکه امروز با تلاش نیروهای ارتش، انتظامی و مرزبانی امنیت کامل در مرزهای ما برقرار است، گفت: دشمن همیشه در کمین بوده و هست و باید همواره مانند شهدا ثابت‌قدم باشیم. امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی ایران متعهدانه ثابت‌قدم ایستاده‌ است.

وی به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تا وقتی الگوی ما شهدا هستند غمی برای پیشرفت نداریم. ایران اسلامی امروز به واسطه دانشمندان و نیروهای جان بر کف و متعهد، قوی است.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=10233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.