• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
14
تهیه کننده نمایش فصل شیدایی:

خوشحالم که برای همدان شب‌هایی خاطره‌انگیز رقم خورد

  • کد خبر : 10533
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
خوشحالم که برای همدان شب‌هایی خاطره‌انگیز رقم خورد
تهیه کننده نمایش میدانی و چندرسانه‌ای فصل شیدایی بعد از اتمام این پروژه در شهر همدان گفت: خوشحالم که با تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی، توانستیم برای همدان شب‌هایی خاطره‌انگیز رقم بزنیم.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، “علیرضا کوهفر” اظهار کرد: جای خوشحالی است که مردم این دیار از نمایش فصل شیدایی رضایت داشتند و خدا را شاکرم که توانستیم چند شب خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی برای مردم خوب همدان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه در اجرای نمایش، مهم و هدف جلب رضایت عمومی است، افزود: از همکاری و تعامل مسئولان استانی و ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان که برای اجرای فصل شیدایی شبانه‌روزی تلاش کردند نهایت قدردانی را دارم.

تهیه کننده نمایش میدانی و چندرسانه‌ای فصل شیدایی عنوان کرد: جمعیتی بیش از صد نفر، دو ماه در همدان مشغول کار بودند تا بتوانیم اجرایی باشکوه و در خور شأن داشته باشیم.

کوهفر تصریح کرد: به دعوت ستاد اجرایی کنگره شهدا، قسمت بر این بود که ۱۵ شب در همدان اجرا داشته باشیم. اگرچه همدانی‌ها با این سبک کار غریبه نبوده و اواخر دهه ۸۰، نمایش شب‌های آفتابی را به تماشا نشسته بودند، اما جای خوشحالی است که فصل شیدایی هم توانست نظر مردم را به خود جلب کند.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این نمایش در همدان و بقیه شهرها، این است که یک اثر فاخر هنری برای مردم داشته باشیم و به واسطه آن بتوانیم جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت و از انبیا تا کنون را سوا کنیم.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=10533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.