• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
16
سردار مهدی فرجی خبر داد:

حضور میهمانان کشوری و لشکری در اجلاسیه کنگره / غباررویی گلزار شهدا همزمان با هفته دفاع‌مقدس

  • کد خبر : 16810
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۵۵
حضور میهمانان کشوری و لشکری در اجلاسیه کنگره / غباررویی گلزار شهدا همزمان با هفته دفاع‌مقدس
دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان از دعوت میهمانان کشوری و لشکری برای حضور در اجلاسیه کنگره خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار “مهدی فرجی” صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدا با اشاره به دیدار پیشکسوتان حوزه دفاع‌مقدس با رهبر معظم انقلاب در هفته دفاع‌مقدس اظهار کرد: مراسم غباررویی گلزار شهدا در سطح استان همزمان با سراسر کشور روز سی‌ام شهریورماه برگزار می‌شود.

وی به سرکشی از خانواده معظم شهدا و اهدای نشان سرو اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که بیشترین سرکشی‌ها قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره و در جریان هفته دفاع‌مقدس انجام شود.

سردار فرجی به رژه خودرویی نیروهای مسلح در سطح استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در ایام کنگره، شهرستان‌ها نسبت به فضاسازی در محیط شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس یک روز قبل از اجلاسیه کنگره آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برپایی غرفه‎های هنری و انجام کارهای فرهنگی با محوریت موضوعاتی مثل کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، استکبارستیزی، سرودهای جمعی و … توسط دستگاه‌های اجرایی در خلال این نمایشگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میهمانانی که در اجلاسیه شرکت خواهند کرد، از نمایشگاه کتاب نیز بازدید می‌کنند، اضافه کرد: دومین اجلاسیه کنگره شهدا در حالی از شانزدهم مهرماه به مدت چهار شب و بعد از نماز مغرب و عشا در سالن شهید سلیمانی برگزار خواهد شد که برای حضور در آن از فرماندهان سپاه، ارتش و فراجا دعوت شده و در حال رایزنی هستیم تا یکی از سران قوا، در اجلاسیه سخنرانی کنند.

سردار فرجی با تقدیر از مجموعه شهرداری، با اشاره به اینکه نیاز است مدیریت شهری برای تبلیغات و فضاسازی شهر به صورت گسترده پای کار بیاید، گفت: در اجلاسیه و نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس، همچون فصل شیدایی امیدواریم اقدامات به نحوی انجام شود که یک کار بزرگ و ماندگار را رقم بزنیم.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=16810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.