• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
9
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

تکریم خانواده شهدا در اولویت اقدامات باشد

  • کد خبر : 5183
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۶
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: باید به جایی برسیم که حتی در روستاهای دورافتاده هم ارزش‌گذاری با جدیت دنبال و تکریم خانواده شهدا در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار مهدی ظفری صبح امروز در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با بیان اینکه جامعه بدون اخلاق جامعه‌ای رها شده است، اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب ارزش‌های انسانی است. باید دفاع از ارزش‌ها به آحاد جامعه واگذار شود.

وی با بیان اینکه در دو حوزه تبلیغ و گفتمان می‌توان فعالیت فرهنگی داشت، افزود: ارزش‌های جامعه باید وارد حوزه گفتمان‌سازی شود، ضمن اینکه توجه به اصل ساختارسازی باید جدی گرفته شود و به جایی برسیم که در روستاهای دورافتاده ارزش‌گذاری دنبال و تکریم خانواده شهدا در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با وجود اتهامات، باید هویت انقلابی‌گری را به جمهوری اسلامی برگردانیم، عنوان کرد: خوشبختانه با همت استانداران جلسات این شورا به صورت مستمر برگزار شده، به طوری که سال گذشته بیش از ۳۵ جلسه شورای هماهنگی در سطح استان انجام شد.

در این شورا، مدیرکل امور بانوان استانداری همدان و فرمانداران شهرستان‌های رزن و ملایر به گزارشی درباره اقدامات انجام شده پیرامون کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان پرداختند.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=5183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.