• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
12

تجلیل از بانوان الگوی محجبه ادارات و اقشار مختلف بسیج

  • کد خبر : 5076
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۵۸
تجلیل از بانوان الگوی محجبه ادارات و اقشار مختلف بسیج
دومین جلسه معرفی و تجلیل از بانوان الگوی محجبه موفق استان همدان در آستانه هفته عفاف و حجاب و با حضور ادارات متولی فرهنگ عفاف و حجاب در استان برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، در این جلسه که به ریاست ستاد تخصصی اقشار بسیج استان همدان و دبیری سازمان بسیج ادارات و کارمندان برگزار شد، فاطمه ستاری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و نمایندگان ادارات کل فرهنگ و ارشاد، میراث فرهنگی، راهداری و حمل‌و‌نقل، صدا و سیمای مرکز همدان، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، شهرداری، بسیج جامعه زنان و معاونت اجتماعی سپاه استان حضور داشتند.

سرگرد پاسدار امیر ترکاشوند مسئول سازمان بسیج ادارات استان از معرفی و تجلیل از بانوان الگوی محجبه موفق در ادارات و اقشار مختلف بسیج خبر داد.

در این برنامه که از اوایل خرداد ماه آغاز و در تمامی اقشار مختلف بسیج در سطح شهرستان‌ها، به شناسایی بانوان محجبه موفق در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، فرزند‌آوری و … پرداخته شده است.

تعداد ۱۲۰ نفر از این بانوان در مرحله شهرستانی شناسایی و از آنها تجلیل به‌عمل آمده است. همچنین در مرحله استانی و در کارگروه عفاف و حجاب ۴۰ نفر از این بانوان با شاخصه‌های برتر طی مراسمی در هفته عفاف و حجاب با حضور مسئولین استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ در این برنامه که در راستای دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود، از یک خانواده شهیده و یک بانوی جانباز هم تقدیر خواهد شد.

 

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=5076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.