• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
36
امیر مرادبکی خبر داد

برگزاری یادواره شهدای ارتش در راستای کنگره ملی شهدای استان

  • کد خبر : 2080
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۵
برگزاری یادواره شهدای ارتش در راستای کنگره ملی شهدای استان
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان از برگزاری یادواره و همایش ویژه شهدای ارتش همدان در راستای برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، امیر پرویزمرادبکی در حاشیه دیدار با فرزند شهید «موسی الرضا پوررحمتی» در نشست صمیمی با اصحاب رسانه در علوم پزشکی استان همدان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: این دومین کنگره ملی شهدای همدان است و ما تجربه بسیار خوبی از اولین کنگره شهدای استان به دست آوردیم و نهایت تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا این کنگره به زیبایی تمام برگزار شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌های مختلفی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان همدان تشکیل شده است، عنوان کرد: ارتش هم جزو این کمیته‌ها است و بنده هم به عنوان یکی از اعضای شورای سیاستگذاری این کنگره حضور دارم و در همین راستا مراسمات، برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی برگزار شده است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان همدان گفت: با توجه به برگزاری این برنامه‌ها امیر فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ارتش هم طی هفته‌های گذشته در همدان حضور یافت و جلساتی در این زمینه برگزار شد.

وی از برگزاری یادواره و همایش ویژه شهدای ارتش همدان در راستای برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان خبر داد و گفت: از فرمانده کل ارتش نیز دعوت به عمل می‌آید که در صورت امکان در یکی از برنامه‌های کنگره به عنوان سخنران در همدان حضور داشته باشند.

امیر مرادبکی با اشاره به خاطراتی از شهید پور رحمتی با بیان اینکه تمام لحظه‌های با شهید بودن برای من پر از خاطره است، یادآور شد: ما پرواز‌های بسیاری با هم داشتیم و در تمام مرز‌ها و جای جای ایران اسلامی پرواز کردیم و به عظمت، گستردگی و امنیت کشورمان که حتی دشمن جرات نمی‌کرد در مرز‌های ما حضور داشته باشد، افتخار می‌کردیم.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=2080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.