• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
7
همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان

برپایی غرفه ویژه معرفی لشکر فاطمیون در نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس

  • کد خبر : 28969
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
برپایی غرفه ویژه معرفی لشکر فاطمیون در نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از حضور غرفه‌ای با معرفی لشکر فاطمیون در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار “عبدالرضا آزادی” اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت هشت هزار شهید استان همدان افتتاح شد.

آزادی با بیان اینکه هفت هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه وجود دارد، تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ ناشر فعال حوزه دفاع مقدس در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت حضور دارند‌.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های جنبی در این نمایشگاه پیش‌بینی شده و غرفه‌ای با کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت که تقریظ رهبر انقلاب را دارند در این نمایشگاه وجود دارد که برخی از این کتاب‌ها به ۱۵ زبان زنده دنیا پیش‌بینی شده و ترجمه این کتاب‌ها در نمایشگاه نیز موجود است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به حضور غرفه‌ای با معرفی لشکر فاطمیون، مطرح کرد: این غرفه ویژه معرفی نیروهای افغانستانی است که در مقابله با داعش حضور داشتند و در این غرفه، آثاری برای معرفی این افراد وجود دارد.

آزادی در پایان خاطرنشان کرد: همدانی‌ها مردم فرهنگی و کتاب‌خوانی هستند. از طرفی فضاسازی و اطلاع‌رسانی این نمایشگاه به خوبی انجام شده، همچنین بن‌ تخفیفی به عنوان مشوق برای حضور دانش‌آموران در نظر گرفتیم.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=28969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.