• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
14
استاندار همدان:

امثال شهید دودانگه قهرمانانه از کیان اسلامی دفاع کردند / تجزیه کشور، هدف همیشگی دشمن

  • کد خبر : 10229
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
امثال شهید دودانگه قهرمانانه از کیان اسلامی دفاع کردند / تجزیه کشور، هدف همیشگی دشمن
استاندار همدان گفت: رزمندگانی مثل شهید دودانگه قهرمانانه مقابل دشمن از ارزش‌ها و کیان اسلامی دفاع کردند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در نخستین یادواره ۱۳۰۹ شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: در شرایطی که مستکبران نقشه‌های شوم برای تجزیه میهن اسلامی ما کشیده بودند، رزمندگانی نظیر شهید دودانگه از جان و مال خود برای دفاع از کشور گذشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان از ارزش‌های این ملت بی خبر بودند، افزود: صدها هزار رزمنده در مدت کوتاهی پس از تجاوز دشمن بعثی به میهن اسلامی با هدف دفاع از ارزش‌ها، دین، غیرت و شرف ایرانی راهی جبهه نبرد شده و در این مسیر از جان مایه گذاشتند که باید این ارزش‌ها را پاس داشت.

استاندار همدان با تشریح شرایط کشور در اوایل انقلاب، اضافه کرد: دشمنان بر این باور بودند که با توجه به نوپا بودن انقلاب اسلامی، فرار بسیاری از فرماندهان ارتش رژیم ستم شاهی و زندانی شدن شماری از آنها، این ارتش متزلزل شده و توان مقابله را ندارد در حالیکه توان رزمی این نیرو که دلبسته انقلاب اسلامی شد، در کنار ورود و همراهی مردم در کنار ارتش موجب زمین گیر شدن دشمن شد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه توطئه های دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تداوم داشته است، ادامه داد: توطئه دشمنان علیه این ملت از اولین روزهای پیروزی انقلاب شروع شد و آنان دنبال اقدام تجزیه طلبانه در مناطق مختلف کشور بودند که پس از بی نتیجه ماندن این تلاش‌ها آنان جنگ نظامی را به کشورمان تحمیل کردند.

وی با اشاره به همراهی جانانه مردم با ارتش و سپاه برای مقابله با دشمن بعثی در دوران هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: نیروهای مسلح متشکل از ارتش و سپاه در کنار نیروهای مردمی و بسیج دوشادوش هم در برابر رژیم بعثی ایستادند و قهرمانانه از ارزش‌ها و کیان اسلامی دفاع کردند.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=10229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.