• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
9
جانشین دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان:

کنگره، بستری مناسب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس

  • کد خبر : 8622
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
کنگره، بستری مناسب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس
جانشین دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی را بستری مناسب برای معرفی فرهنگ ناب دفاع مقدس به قشر کودک و نوجوان برشمرد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سیدمحمد جنتی در کمیته کودک و نوجوان کنگره شهدا اظهار کرد: خیلی از شهدای ما قشر نوجوان و جوان بوده‌اند که در این کنگره باید به نوجوان و جوان معرفی شوند. البته نباید کار فقط در مرکز همدان متمرکز شود بلکه باید تمام استان حتی روستاها هم درگیر برنامه کنگره باشند.

وی تصریح کرد:‌ کنگره شهدا بستر خوبی برای یک رویداد مهم فرهنگی در سطح استان ایجاد می‌کند و باید از این فضا بهترین استفاده را خصوصا برای قشر کودک و نوجوان ببریم.

جنتی ادامه داد: کانال‌هایی در فضای مجازی در سطح استان برای اطلاع‌رسانی ایجاد شده و هرکس که می‌تواند کاری برای اطلاع‌رسانی انجام بدهد اجرش با شهدا خواهد بود.

جانشین دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان عنوان کرد: با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت باید قشر کودک و نوجوان را در برابر بمباران تهاجم فرهنگی واکسینه کنیم. امروزه صدای توپ و تانک جای خود را به فعالیت در فضای مجازی داده و نباید از این موضوع غفلت کنیم.

وی با بیان اینکه باید در حوزه چاپ کتاب، سهم خوبی برای چاپ در حوزه کودک و نوجوان در نظر گرفت، خاطرنشان کرد: به واسطه برگزاری کنگره شهدا، باید دانش آموزان را با فرهنگ ناب دفاع مقدس آشنا کنیم.

جنتی با اشاره به اینکه با تعامل با ادارات و مجموعه‌های مختلف می‌توان اهداف مدنظر کنگره را پیش برد، افزود: باید با تمام توان باید برای رسیدن به اهداف کنگره در موضوعات فرهنگی و عملیات نرم عمل کنیم.

جانشین دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان تصریح کرد: مقدمات اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید همدان از سال ۱۴۰۰ فراهم و از سال گذشته به طور رسمی اجرای این برنامه ها آغاز شد و قرار است اجلاسیه این کنگره از ۱۶ مهر امسال به مدت چهار روز برگزار شود.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=8622

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.