• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
11
تا چهارم مهرماه و برای حضور در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

ناشران به سامانه ketab.ir مراجعه کنند

  • کد خبر : 22754
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
ناشران به سامانه ketab.ir مراجعه کنند
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ناشران سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب منتشر می‌کنند، می‎توانند تا چهارم مهرماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه ketab.ir برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت ثبت‌نام کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سرهنگ کامران کریمی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه ملی «کتاب دفاع مقدس و مقاومت» از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه در همدان برگزار می‌شود، درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: برپایی دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در راستای دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان بوده و هدف از برگزاری آن توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و انتقال روحیه جهاد و مقاومت است.

وی تأکید کرد: در این نمایشگاه آثار ناشرانی از سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب فعالیت دارند، به نمایش گذاشته می‌شود.

سرهنگ کریمی با تأکید بر اینکه در این نمایشگاه برای همه سلیقه‌ها و همه سطوح علمی کتاب به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: علاوه برخانواده‌ها، کتاب‌هایی ویژه کودک و نوجوان نیز در این این نمایشگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، افزود: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از روز شنبه ۱۵ مهر تا روز جمعه ۲۱ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برپا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=22754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.