• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
12
رئیس کمیته ورزش و جوانان کنگره شهدا:

برنامه‌‌های ورزشی در راستای کنگره شهدا برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4691
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
برنامه‌‌های ورزشی در راستای کنگره شهدا برگزار می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بیشتر برنامه‌های ورزشی استان در راستای کنگره ملی هشت هزار شهید والامقام همدان برگزار می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، علی حقیقی در ستاد اجرایی کنگره اظهار کرد: تلاش ما و سازمان بسیج ورزشکاران بر این بوده که تمام فعالیت‌ها در راستای کنگره ملی هشت هزار شهید استان برگزار شود.

وی عنوان کرد: از تیرماه سال گذشته با درخواست از فدراسیون‌ها، میزبانی‌های متعددی در استان صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به المپیاد استعدادهای برتر در ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد.

رئیس کمیته ورزش و جوانان کنگره شهدا اضافه کرد: رزمایشی در مناطق محروم برگزار کردیم و بر این اساس وسایل و اقلام ورزشی در مناطق و روستاهای محروم استان به نیت شهدای گرانقدر همدان توزیع شد.

حقیقی به دیگر برنامه‌های این کمیته از جمله میزبانی از مسابقات کاراته در دو بخش آقایان و بانوان، همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی که پخش زنده داشت، برگزاری مسابقات جام پرچم در سطح روستاها که افتتاحیه و اختتامیه آن در ملایر برگزار شد، سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور بسیجیان ورزشکار اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: یادواره شهدای ورزشکار با محوریت شهید شمسی‌پور را برگزار کردیم که در آن استقبال بالای جوانان و نوجوانان را شاهد بودیم. تلاش بر این بوده که گرامیداشت شهید شمسی‌پور به عنوان شهید شاخص ورزش کشور را در بهترین سطح برگزار کنیم.

لینک کوتاه : http://shohadayehamedan.ir/?p=4691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت کنگره 8000شهیداستان همدان در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.